ماشین حساب TNM یکی از ابزارهای پرکاربرد این دستگاه قدرتمند می باشد. برای استفاده از این ابزار احتیاج دارید تا آخرین ورژن ماشین حساب را بر روی نرم افزارتون نصب نمایید. 

از ماشین حساب می توان برای حذف کدخطا، اصلاح کیلومتر و اصلاح نرم افزار ایربگ یا به اصطلاح کلیر کردن ایربگ استفاده نمود. 

در حال حاضر آخرین ورژن ماشین حساب حذف کدخطا ایسیوهای زیمنس، Easy U ،EZU، بوش Me7.4.4 ، بوش M7.4.4 ، بوش Me7.4.5 ، بوش ME7 چینی ، بوش Me7.4.9 ، بوش Me17 خودروهای چینی ، بوش Me17 ایرانی ، غرب استیل یا MAW ، والئو J34 و همینطور ایسیوهای ساژم و والئو S2000  قابلیت استفاده دارد.

جهت استفاده از این فرمول ها باید ابتدا ماشین حساب آن را نصب نمایید. فایل نصبی آن را در انتهای این مقاله برای دانلود قرار دادیم و می توانید آن را استخراج و نصب نمایید.

ماشین حساب ایربگ نیز جهت کلیر کردن برنامه ایربگ کاربرد دارد. با استفاده از فرمول ایربگ می توانید ایربگ های خودروهای داخلی  ( ایران خودرو و سایپا ) که دارای قاب پلاستیکی هستند و ایربگ های خودروهای L90 و ساندرو استفاده نمایید. ایربگ های قاب پلاستیکی داخلی دارای واحد برنامه پذیر ایپرام بوده و می توانید آنها را برنامه ریزی نمایید. بعد از خواندن ناحیه ایپرام این ایربگ ها می توانید نسبت به کلیر کردن با استفاده از ماشین حساب اقدام نمایید. 

تذکر : ایربگهای قاب فلزی خودروهای داخلی با این روش قابلیت برنامه ریزی ندارند. 

از دیگر موارد کاربرد ماشین حساب می توان به اصلاحات ایپرام پشت آمپر اشاره نمود. 

نصب ماشین حساب بسیار ساده است و صرفا کافی است فایل را از حالت فشرده خارج نمایید و روی نصب آن کلیک نمایید. فایل زیر را از حالت فشرده خارج نمایید. پسورد فایل arman-ecu.ir می باشد. 

برای نصب فرمول ایربگ باید فایل نصبی آن را در محل نصب ایسیو پروگرامر کپی نمایید. روش انجام این کار در فیلم آموزش داده شده است. 

پسورد فایل:  arman-ecu.ir

Mashin Hesab

ورژن جدید کدخطا :

DTC V5.3

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید